Reacties
Reacties 1 - 50 van 141
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anka | Ook heel fijn dat je weer thuis bent na een jaar,… | 5 nov. '11 |
| Roelie | Wat een bijzonder verhaal. Ongelooflijk wat je allemaal… | 29 okt. '11 |
| Rob | Hoi Jack, Ik ken je persoonlijk niet maar heb je wel… | 28 okt. '11 |
| PJ | Jack, Ik ben onder de indruk van je verhaal. Met name… | 28 okt. '11 |
| anja | Niets meer aan toe te voegen....het is waar....geniet… | 28 okt. '11 |
| Siep | snif,snif snif....we zijn ongelofelijk trots op je… | 28 okt. '11 |
| Politiemuseum Tilburg | Hallo Jack, Kun jij voor mijn collectie zo'n… | 28 okt. '11 |
| Roel | Hoi Jack, Net even je roerende momenten met de nodige… | 28 okt. '11 |
| Ju | Live the life you love, but above all: love the life… | 15 sep. '11 |
| Ju | Pap, goed verhaal. Wat ongelooflijk veel doden in… | 15 sep. '11 |
| Tjarda dubois | Goed voorbeeld doet goed volgen... Als ouders in het… | 15 sep. '11 |
| anja | Hey Jack, Goh...twee maanden en dan voorgoed weer… | 4 sep. '11 |
| anja | Hey Jack, K heb afgelopen zaterdag al van je nachtelijke… | 18 jul. '11 |
| Ju | Mooi! Hahaha heel geestig! Mooie foto's ook!… | 14 jul. '11 |
| Geert en Aly | moi jack een mooi en een leuk verhaal dat verhaal… | 14 jul. '11 |
| Siep | Hey Kanjer! Wat heerlijk om weer een berichtje van… | 14 jul. '11 |
| jan Pieter en Harriet | Heey Laiverd, Prachtige verhalen,je had echt ook schrijver… | 13 jul. '11 |
| Loeks oet Hailwaarmistan | Hé neefje, Even een bericht oet Hailwaarmistan oftewel… | 16 jun. '11 |
| Martin | Moi Jack, thuis is waar het klokje echt thuis klinkt,… | 14 jun. '11 |
| Christy | Hallo Jack, Wat een schitterende foto's als je… | 3 jun. '11 |
| anja | O ja....nog vergeten...thanx voor je mail...doet me… | 22 mei '11 |
| anja | Hey Jack, Daar zitten weer mooie kiekjes bij....wat… | 22 mei '11 |
| Ben Wanders | Hé die Jack. Knap hoor wat je daar neerzet. En vooral… | 3 mei '11 |
| Bert Bloemendal | Hallo Jack, Een indrukwekkend en intressant verhaal.… | 29 apr. '11 |
| anja | Hey Jack, Fijn om even te lezen hoe het nu met je… | 27 apr. '11 |
| Nina | Lieve Jack, altijd weer mooi om je verhalen te lezen… | 26 apr. '11 |
| Ju | Held! :D | 25 apr. '11 |
| Ju | Hey pap, heb weer met veel interesse je verhaal gelezen.… | 25 apr. '11 |
| Ton Schildt | He Jack, goed om weer via de blog van je te horen.… | 25 apr. '11 |
| Martin | Leuk stuk mbt de geschiedenis en het heden. Geeft… | 25 apr. '11 |
| Anka | Lieve Jack, Wat mak je veel mee, en wat schrijf je… | 23 apr. '11 |
| Ju | Wederom mooi verhaal pap! Las een quote en moest aan… | 16 mrt. '11 |
| jan Pieter en Harriet | Moi Laiverd, Indrukwekkend......ontroerend, meer kan… | 6 mrt. '11 |
| Patrique | Hee Jack Mooi blog in een mooie serie. Ik merk dat… | 5 mrt. '11 |
| anja | Hoihoi, K heb net je blog gelezen...k had ook al wat… | 5 mrt. '11 |
| Marion | Hey Jack, Mooi verslag, je kunt het goed verwoorden.… | 5 mrt. '11 |
| Roge | Hey Jack, mooi verhaal weer om te lezen. Ik kijk uit… | 5 mrt. '11 |
| Elly & Elisa | 'Een woord om je aan te warmen In de kou van… | 5 mrt. '11 |
| Siep | Hey lieverd, Fijn om weer een ontroerend verslag van… | 5 mrt. '11 |
| jan cor | he ouwe pik....blij dat je je meiden weer even gezien… | 5 mrt. '11 |
| Rob | Hallo Jack, Weer een mooi verhaal over een "mooi"… | 5 mrt. '11 |
| Roel | Moi Jack, Weer boeiend verslag. Je doet het goed.… | 4 mrt. '11 |
| Harry van der Wolde | Hoi Jack, Las vandaag in een Amnesty-krantje: "Het… | 4 mrt. '11 |
| roel | Hoi Jack, Leuk verslag en ik blijf je volgen dus blijf… | 4 mrt. '11 |
| Mariska | Hoi Jack, Mooi om te lezen! Ook de reacties. Heel… | 24 feb. '11 |
| Ju | Mooi zeg.. | 2 feb. '11 |
| Ju | mooie foto! | 2 feb. '11 |
| Ju | Hey pap, Mooi verhaal, wijze woorden. Herkenbaar ook… | 2 feb. '11 |
| Johan Akkerman | Leuk om die verhalen te lezen | 1 feb. '11 |
| Nina | He jongen, zo te lezen begin je je al aardig thuis… | 1 feb. '11 |
1 2 3 Volgende »

- Anka: Ook heel fijn dat je weer…
- Roelie: Wat een bijzonder verhaal.…
- Rob: Hoi Jack, Ik ken je persoonlijk…
- PJ: Jack, Ik ben onder de indruk…
- anja: Niets meer aan toe te voegen....het…
Alle reacties »