Jack ( J.K.) van der Wolde

1115
Video’s:

Over mij

Wat je ook doet, het doet er toe / What ever you do, it matters

Leef je dromen / live your dreams

Profielfoto is van mijn opa Jacob Kars Hoven ( de vader van mijn moeder).
Een week na mijn geboorte is hij al veel te vroeg op 58 jarige leeftijd overleden. Ik ben naar hem vernoemd en heb als baby van een week oud nog 1 keer in zijn armen mogen liggen. Ik heb hem dus eigenlijk nooit echt goed gekend maar de verhalen over hem waren meer dan positief en ik vind het dan ook fijn hem op deze wijze mee te nemen in mijn ‘dromen’. En wie weet kan hij er nog een beetje van meegenieten. Wie zal het zeggen. We weten namelijk meer niet dan wel van wat er zich na dit leven wel of niet afspeelt.

Over mijn reis

Kosovo Eulex missie

De Camino Frances naar Santiago de Compostella

Alaska USA & Yukon Canada

Bezochte landen

Ik heb 24 landen (10%) bezocht:

Albanië, België, Canada, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Indonesië, Italië, Kosovo, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Montenegro, Nederland, Nederlandse Antillen, Oeganda, Polen, Servië, Slovenië, Spanje, Verenigde Staten.