K heb net je verhaal gelezen...was er al eerder mee begonnen maar...stroom viel uit...dus twee keer aangemeld....mooi om het zo te lezen...en de foto's erbij...de omgeving ziet er goed uit.
Maar wat wennen zeg....de geluiden die toch regelmatig van zich laten horen.
Het zij zo.
Nu werk ze daar en tot later....ben benieuwd naar het volgend verhaal.
K heb net je verhaal gelezen...was er al eerder mee begonnen maar...stroom viel uit...dus twee keer aangemeld....mooi om het zo te lezen...en de foto's erbij...de omgeving ziet er goed uit.
Maar wat wennen zeg....de geluiden die toch regelmatig van zich laten horen.
Het zij zo.
Nu werk ze daar en tot later....ben benieuwd naar het volgend verhaal.
Succes!!
Groet'n van hier.
X