4 september 2011 - Pec, Servië
M'n overbuurman, de bakker, bakt ze dagelijks bruin….
Deze foto werd gemaakt op 4 september 2011 in Pec, Servië.
- Anka: Ook heel fijn dat je weer…
- Roelie: Wat een bijzonder verhaal.…
- Rob: Hoi Jack, Ik ken je persoonlijk…
- PJ: Jack, Ik ben onder de indruk…
- anja: Niets meer aan toe te voegen....het…
Alle reacties »